چرا یوگا را شروع نکرده کنار می‌گذاریم؟ خستگی اولین جلساتی که یوگا را شروع کرده بودید به خاطر دارید؟ بله، ممکن است یوگا در جلسات آغازین خسته کننده باشد که منجر به فرار شاگردهای گریزپای شود. اما چرا؟ ممکن است تصور شود که انعطاف لازم برای انجام وضعیت‌ها مختص از ما بهتران است و یوگا برای افراد منعطف! اگرچه انعطاف‌پذیری نهایی هر فردی مادرزادی است اما با عدم استفاده از دامنه‌ی حرکتی کامل مفاصل، بدن خشک می‌شود که در این زمینه تمرین مداوم آساناهای یوگا با چندین مرتبه گردش زمین به دور خورشید می‌تواند معجزه کند! کافی است امتحان کنید.
تصور اینکه کلاس کسل کننده است و هیچ تنش و کششی در طول کلاس به بدن وارد نمی‌شود، تصوری کاملاً درست در جلسات اولیه است به خصوص برای افرادی که انعطاف‌پذیری و استقامت عضلانی کمتری دارند. اتومبیلی را فرض کنید که در دنده یک قرار دارد تا سرعت را بیشتر نکنید، تعویض دنده به بالاتر، حاصلی نخواهد داشت. با کمی اختلاف، عضلات نیز با افزایش دامنه‌ی حرکتی در موقعیت مناسب به کار گرفته می‌شوند. بنابراین برای حل این مشکل کافی است جوجه‌ها را آخر پاییز بشمارید! به عنوان مربی همیشه از تازه کارها تعهد می‌گیرم تا حداقل ده جلسه حضور منظمی در کلاس داشته باشند.
باشگاه یوگا برای شما خیلی دور بوده و زمان کافی برای رفتن به کلاس نداشته‌اید! به خاطر بسپارید که چند ساعت یوگا در هفته موقعیتی را برایتان فراهم می‌کند که زمان بیشتری را در کنار عزیزانتان با سلامتی و شادی زندگی کنید. بعلاوه به لطف اینترنت می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آنلاین زمان قابل توجهی را ذخیره کنید. به عنوان فردی که نزدیک به سه سال کلاس‌های آنلاین برگزار می‌کنم اطمینان می‌دهم که از نتیجه کلاس‌های آنلاین شگفت زده خواهید شد.
تجربه‌ی اولین جلسات یوگای خود را با ما در میان بگذارید!